F1 tiimijuht ennustab meelega karistuste võtmist: nad on reeglitega täiesti segased
Vormel-1 sarjas võivad tänavusel hooajal hakata senisest enam aset leidma taktikalised manöövrid karistuste osas, sest meeskonnad võivad kasutada senisest vähem jõuallikaid.
Eelmisel hooajal võis kasutada nelja mootorit, aga sel hooajal tõmmati piirang veel enam koomale ehk kolme peale. Samas sõitude arv kasvas - kui mullu pidid osalejad läbima 20 etappi, siis tänavu ühe enam.
Toro Rosso võistkonna juhi Franz Tosti hinnangul võivad osad võistkonnad seetõttu meelega mootorit vahetada ja lepivad karistusega stardirivis.
"Tuleb hetk, kus peame mõtlema, kas parem on startida uue mootoriga tagant või kasutada mootorit, millega on juba 3000-4000 kilomeetrit sõidetud ja mille võim võib hakata 100-200 kilomeetri möödudes kahanema," sõnas Tost väljaandele Motorsport.com.
"Näis, kuidas läheb. Aga ma võin kinnitada, et selline arutelukoht tuleb. Ma ei tea millal, aga see tuleb," jätkas tiimijuht, kes pole olukorraga üldse rahul. "Eelmisel korral prooviti nelja mootori ja väiksema arvu sõitudega. Sel aastal on meil rohkem sõite ja vähem mootoreid. Ütlen vaid seda, et nad on nende reeglitega täiesti segased."
Tosti sõnul pooldas jõuallikate limiidi kahandamist Ferrari. "Nad arvavad, et saavad kolmega eelise. Ja see on reeglites sees, nii et peame hakkama saama," sõnas Toro Rosso boss. "Peame sellega leppima, aga kui palju mootoreid me lõpuks vajame - ei tea."
Toimetaja: Siim Boikov