Vormel-1 MM-sarja etappe käis vaatamas üle nelja miljoni inimese
Üle nelja miljoni külastaja (4 093 305) käis tänavu vähemalt ühte 21-st vormel-1 MM-sarja etapist vaatamas. Keskmiselt käis ühel nädalavahetusel ringraja ääres ligi 200 000 inimest (195 919).
Kõige populaarsemad MM-sarja etapid toimusid Suurbritannias (340 000 inimest käis kohapeal võistlust vaatamas), Mehhikos (334 946), Austraalias (295 000), USA-s (263 160), Singapuris (263 000), Belgias (250 000) ja Ungaris (210 000). Võrreldes mulluga kasvas pealtvaatajate arv 2,7 % võrra. Neljal etapil oli külastajaid võrreldes eelmise hooajaga üle 10 % rohkem – Aserbaidžaanis +31,6%, Austrias 27,6 %, Jaapanis 20,4 % ja Kanadas 11,4 %.
2018. aastal lisati vormel-1 MM-sarja kalendrisse kaks uut võistlust. Prantsusmaal käis raja ääres pilootidele kaasa elamas 150 000 inimest ja Saksamaal 165 000. Seda on rohkem, kui sarjast lahkunud Malaisa GP-l (110 604).
"Need numbrid näitavad, et vormel-1 kogub jätlkuvalt populaarsust. Me usume, et MM-sarjal on veel potentsiaali kasvada ja me pühendume jätkuvalt sellele, et fännid saaksid ka tulevikus raja ääres elamusi koguda," ütles vormel-1 turundusjuht Sean Bratches.
Vormel-1 MM-sarja uus hooaeg alustab 17. märtsil Austraalias ja lõpeb 1. detsembril Abu Dhabis.
Toimetaja: Liisi Rist