Adidas tegi Bostoni maratonil tõelise turundusprohmaka
Bostoni maratoni peasponsor Adidas tekitas üleeile võistluse lõpetajate seas äärmiselt ebaõnnestunud sõnastusega e-posti saates soovitule vastupidise reaktsiooni.
Firma soovis õnnitleda maratoonareid ning kutsuda neid maratoni riietust ostma, saates päev peale võistlust jooksjatele teate, mille sõnastus oli: "Congrats, you survived the Boston Marathon! You’ve conquered Boston. Share your race day experience and shop official gear."
Sõna "survive" omab küll inglise keeles mõnevõrra rohkem tähendusi kui "ellu jääma", kuid jooksjad mõistsid ilmselgetel põhjustel antud sõna just sedasi, vahendab Marathon100.com.
Paljudel on veel meeles 2013. aasta Bostoni maraton, kus toimunud plahvatustes hukkus kolm inimest ja veel 260 sai viga.
Adidas vabandas hiljem jooksjate ees.
Toimetaja: Siim Boikov