Tommi Mäkinen selgitas, kuidas edasisi rehvilõhkemisi minimeerida ({{commentsTotal}})

Tommi Mäkinen
Tommi Mäkinen Autor/allikas: Karli Saul/Scanpix

Autoralli MM-sari jätkub sel nädalal Argentina ralliga. Eelmisel etapil Korsikal oli Ott Tänak (Toyota) liikumas esikoha suunas, aga rehvi purunemine laupäeval eelviimasel katsel ei toonud enamat kuuendast kohast.

"Ei saanud isegi täiesti aru. Pidurdasin aeglases kurvis. Võib-olin äärele liiga lähedal," selgitas ta vahetult pärast katset WRC-le. "Oli väike kokkupõrge ja ratas sai kahjustada. Suht kohe läks tühjaks."

Enne Argentina etappi sõnas Toyota tiimijuht Tommi Mäkinen, et põhjus peitus velje ja vedrustuse vahelises seadistuses, mis tekitas rehvile liiga suure rõhu. Mäkinen rõhutas, et näpuga ei saa näidata pikaajalise veljetarnija OZ Racingu suunas.

"Asi on seadistuses," lausus Mäkinen väljaandele Motorsport.com. "Me peame leidma viisi, kus jätame vedrustusele rohkem ruumi ja võtame veljelt survet vähemaks. Ei ole õige nimetada seda rehvi lõhkemiseks, sest me kaotame õhku kummalisel moel."

Enne Argentina etappi on Tänakul MM-sarjas kolmandana 77 punkti. Pisut eespool on Thierr Neuville (Hyundai) 82 ja Sebastien Ogier (Citroen) 80 punktiga.

Toimetaja: Siim Boikov



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: