Venemaa ei luba Saksa dopinguajakirjanikul riiki siseneda ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Hajo Seppelt
Hajo Seppelt Autor/allikas: Imago Images/Eibner Europa/Scanpix

Saksa ringhäälingu ARD uurivat ajakirjanikku Hajo Seppelti, kes aitas mullu talvel päevavalgele tuua Eesti suustajaid hõlmanud Seefeldi dopinguskandaali, ei lubata Venemaale.

"Venemaa on jätkuvalt jäärapäine," kirjutas Seppelt neljapäeval sotsiaalmeedias. "Sain täna kirja Moskvast. Pärast Venemaa dopinguskandaali kajastanud filmide tegemist ei lubata mul jätkuvalt riiki siseneda - ei turisti, ega ARD ajakirjanikuna. Ametlik kiri büroost: teil ei lubata Vene Föderatsiooni siseneda."

Venemaa sattus suurde dopinguskandaali 2015. aastal, misjärel visati kohalik kergejõustikuliit rahvusvahelise katuseorganisatsiooni liikmesriikide seast välja. Peale seda on lubatud Venemaa sportlastel osaleda rahvusvahelistel võistlustel neutraalsete sportlastena, kui nad on oma puhtust tõestanud.

Teisipäeval tunnistas Venemaa kergejõustikuliidu uus president Jevgeni Jurtšenko oma riigi sportlaste õigusrikkumisi, mis on seotud võltsdokumentidega, paludes vabandust ning avaldades lootust, et Venemaa alaliit võetakse Rahvusvahelise Kergejõustikuliidu liikmete sekka tagasi.

Toimetaja: Kristo Tamm

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: