Sebastien Loeb püüab rallikrossi Riia MM-etapil poodiumikohta ({{commentsTotal}})

Sebastien Loeb
Sebastien Loeb Autor/allikas: FIAWorldRallycross.com

Ühekskordne autoralli maailmameister ja Peugeot Total tiimi esisõitja Sebastien Loeb tahab sel nädalavahetusel FIA rallikrossi MM-i Riia etapil korrata tunamullust esikohta. Kõrged ootused on ka üle-eelmisel aastal samal ringrajal end kolmandale kohale sõitnud Timmy Hansenil, kel on sel hooajal olnud poodiumile asja juba kaks korda.

Septembri alguses Prantsusmaal Loheac'is peetud FIA rallikrossi maailmameistrivõistluste (WRX) etapp andis tiimile väärtusliku võimaluse hinnata Peugeot 208 WRX EVO viimaseid uuendusi. Kuigi koduterritooriumil väga tihedas konkurentsis peetud finaalis piirduti viienda ja kuuenda kohaga, suurendas see sõitjate soovi pürgida taas poodiumile. Neli etappi enne FIA WRX hooaja lõppu on Team Peugeot Total meeskonnaarvestuses kolmandal kohal, sõitjatest on parim positsioon Timmy Hansenil, kes on hetkel neljas. Sébastien Loeb on kuues, kuid kolmandast kohast lahutab teda vaid üheksa punkti. Kevin Hansen on jõudnud WRX sarjas kaheksandaks.

Peugeot Total tiimijuhi Kenneth Hanseni hinnangul on igal ringrajal oma iseloom ning Riia ei ole siin erand. "See on üsna kitsas ja tehniline ring, kus piirded on rajale lähedal ning eksimisruumi ei ole," lausus ta. "Enne Riiga suundumist teeme testsõidu Prantsusmaal, et saabuksime Lätti nii hästi ettevalmistatult kui võimalik."

Peugeot Total tiimi sõitja Sébastien Loebi sõnul on tal seoses Riia ringrajaga rohkelt häid mälestusi, kuna saavutas siin oma esimese esikoha FIA WRX sarjas. "Eelmise aasta suvel näitasime sel rajal testsõidul head sooritust ning Peugeot 208 WRX Evo sai hästi hakkama," rääkis Loeb. "Ka Loheac'i etapil oli meil hea kiirus, kuid asjad ei läinud hästi. Loodan, et Riia soosib mind rohkem alates juba sõitudesse loosimisest."

FIA WRX maailmameistrivõistluste üheksas etapp sõidetakse Riias legendaarsel Bikernieki ringrajal sel nädalavahetusel, 15.-16. septembril. Ring on 1,294 kilomeetrit pikk ning asfalt- ja kruusakatte suhe on 60/40%. Bikernieki ringrada hakati rajama juba aastal 1962 ning see oli oma kõrge taseme poolest tuntud juba Nõukogude Liidus. Lisaks on raja juurde ehitatud staadionil mängitud motopalli ning talvel kasutatud seda suusarajana. Esimest korda oli Riia etapp MM-i võistluskalendris 2016. aastal.

Toimetaja: Kristo Tamm



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: