Kruuda jätab hooaja vahele, Järveoja istub Pärna autosse

Video
Lembitu Kuuse
15.05.2016 21:58
Rubriik: Autoralli

Neljapäeval algaval Portugali rallil stardib Sander Pärn WRC2 klassis uue kaardilugejaga. Kuna Karl Kruuda jätab tänavuse hooaja vahele, siis 2007. aastast temaga koostööd teinud ja nüüd vabaks jäänud Martin Järveoja istub Pärna kõrvale.

Kuna Karl Kruuda WRC2 hooaeg jääb vahele – kogu pere keskendub praegu täielikult firmale –, siis et mitte aastat päriselt maha kanda, otsustati Martin Järveojale pakkuda MM-tasemel tööd Sander Pärnaga.

Kruuda ise annab Pärnale rajainfot nii võistluste eel kui ralli ajal, lisaks aitab taktika- ja rehvivalikul ning koolitab ka nooremat venda Gustavit, proovis end vormis hoida legendi koostamisel, et tulla uuel aastal starti kõrgeimate eesmärkidega.

Pärn ja Järveoja said koostööd proovida sel nädalavahetusel kodustel kruusateedel, läbiti tervelt 88 trennikilomeetrit. „Koostöö sujus üle ootuste hästi, kuna minu ja Karl Kruuda legendisüsteem ja rajanägemus on suhteliselt sarnased, kuna oleme mõlemad kunagised Urmo Aava ja Kuldar Siku õpilased,” rääkis Pärn ETV spordisaatele.

Kaks aastat sõitis Pärn James Morgani ja ingliskeelse legendi järgi. „Avanes võimalus Martiniga sõita ja otsustasin sellest võimalusest kinni võtta, Martini näol on ikkagi tegemist Eesti ühe parima kaardilugejaga. Usun, et valik on õige, siit on väga hea minna teist aastat järjest WRC2-le vastu,” arvas Pärn.

„Sandriga praegu on aastane plaan, vaatame, mis tulevik toob,” lausus Järveoja. „Samamoodi nagu sõitjad, peavad ka kaardilugejad end vormis hoidma, kindlasti see tuleb mulle kasuks. Iga kilomeeter, mida kaardilugeja kogeb, on kasulik. Nüüd ka veel minu jaoks uue M-Spordi professionaalse tiimiga, see annab ka kindlasti palju juurde.”

Toimetas
Maarja Värv

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar