Rallimeeskonnad peavad ootama FIA arendustöö taga ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Hyundai turvapuur
Hyundai turvapuur Autor/allikas: Hyundai Motorsport

Rahvusvaheline autospordiliit (FIA) on järgmise generatsiooni rallimasinate turvapuuride arendamisega graafikust maas ja seetõttu seisavad ka tiimide tööd.

2022. aastal ilmuvad autoralli MM-sarja uue põlvkonna hübriidmasinad ning kulude kokkuhoiu jaoks otsustati, et nende turvapuuride eest vastutab FIA.

"Idee seisneb selles, et FIA teeb turvalisusega seotud tööd kõigi eest ära, et me ei peaks kolm korda kulutama aega jõudmaks välja samasse punkti," põhjendas Toyota meeskonna tehnikadirektor Tom Fowler väljaandele DirtFish.

Uue turvapuuri testimine on kulukas ettevõtmine ja nii tunnevad MM-sarjas osalevad tiimid heameelt, et nad ei pea ise sellesse panustama.

"Samal ajal tähendab see seda, et peame nende järel ootama testitulemusi, et saaksime oma tööga edasi minna," jätkas Fowler.

"Jah, hetkel oleme pisut sellest graafikust maas, millest rääkisime eelmise aasta lõpus ja selle aasta alguses, aga keeruline on kurta, sest boonusena ei pea me ise tegema neid kokkupõrketeste."

Rahvusvaheline autospordiliit töötab välja turvapuuride suuruse, mille järgi oleks sõitjal ja kaardilugejal avarii korral autos turvaline olla. Turvapuurid peavad mahtuma uue põlvkonna Rally1 masinatesse.

Toimetaja: Siim Boikov

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: