Englase treeningvideo: ristsamm ja poolevahetused ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Ristsamm
Ristsamm Autor/allikas: Spordiklubi Englas

Spordiklubi Englas avaldab igal tööpäeval õppevideo kahest harjutusest lastele, noortele ja ka suurtele koroonaviiruse perioodil tegutsemiseks. Täna on kavas ristsamm ja poolevahetused.

Ristsammuga liikumine on üks võimalus püstivõitluses, kuidas jõuda vastaseni või kuidas taganeda vastase eest, samal ajal ise löögitehnikaga kontreerides. Kui selle liikumise käppa saad, oled omandanud ühe olulise oskse, mille peale on uusi liikumisi lisada juba aina lihtsam. Tennispalli lisamine liikumisele annab veel ühe lisatasandi - nüüd pead lisaks jalgade ja käte koordineeritud liigutamisele ka kiire ja täpne olema.

Poolevahetused on harjutus, mida saad sooritada nii üksi (võta kodus kasutusele divanipadi või keri rulli mõni vaip) või koos paarilisega, kes lamab selili. Paarilise jalad võivad olla nii sirged kui ka põlvest-puusast kõverdatud, mis teeb ülehüpped keerulisemaks, sest siis on teepeal juba tõke ka ees.

Selle 50. videoga lõpetame vabavõitlejate videotreeningute seeria - saime kokku üle saja harjutuse, mida lapsed ja noored (ja ka suured ) saavad kodus iseseisvalt teha ning mis aitavad kaasa nii üldkehalisele võimekusele kui ka osavusele.

Kui siis lõpuks vanuse saabudes trennisaali jõuad, on tegelikult juba päris suur hulk tööd tehtud - oled omandanud erinevaid oskusi oma keha liigutamiseks erinevates asendites ja olukordades - ning erinevate võitlustehnikate ja -oskuste omandamine oluliselt lihtsam ja lõbusam!

Jõudu tööle!

Toimetaja: Siim Boikov

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: