Englase treeningvideo: jahukoti kaalumine ja tank ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Harjutus tank
Harjutus tank Autor/allikas: Spordiklubi Englas

Spordiklubi Englas avaldab igal tööpäeval õppevideo kahest harjutusest lastele, noortele ja ka suurtele koroonaviiruse perioodil tegutsemiseks. Täna on kavas jahukoti kaalumine ja tank.

Alusta jahukoti kaalumist rahulikult, asetades oma tuhara vastase tuhara alla - selliselt väldid paarilise selja ebamugavat "murdmist". Hakka oma ülakeha koos seljataga oleva paarilisega tasapisi ettepoole kallutama-kaaluma. Kaalumisasend peaks olema mugav ja kindel asend, kus suur osa seljas oleva paarilise raskusest langeb kaalumispunkti keskele ehk alumise paarilise puusadele ja jalgadele. Selliselt peaks olema enamvähem mugav hoida üleval ka mõnevõrra raskemat paarilist.

Tanki ehk paariskukerpalli tehes hoidke tugevalt paarilise pahkluudest kinni. Pealmine paariline ehk kukerpalli mineja asetab alumise paarilise jalatallad maha ja toetates kätega nendele samadele jalgadele langetab end rahulikult turjale (ära hüppa pea ees maasse!) ning veereb sealt edasi. Alumine kasutab pealmise paarilise nö lahkuvaid jalgu selleks, et end püsti tõmmata ja ring kordub taas.

 

Toimetaja: Liisi Alamaa

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: