Englase treeningvideo: hüppenöör ja sillas ümberjooksud kätel ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Hüppenööriga hüpped
Hüppenööriga hüpped Autor/allikas: Spordiklubi Englas

Spordiklubi Englas avaldab igal tööpäeval õppevideo kahest harjutusest lastele, noortele ja ka suurtele koroonaviiruse perioodil tegutsemiseks. Täna on kavas hüppenöör ja sillas ümberjooksud kätel

Hüppenöör on väga hea üldfüüsise treeningvahend ning ka võitlusspordis on see väga olulisel kohal. Pöidadel põrkamine treenib ja tugevdab pöidasid, mis on omakorda (kiiresti) liikumise juures väga oluline osa - ükskõik, kui tugev on jalg, aga kui pöid seda toetada ei suuda, siis jääb osa jala jõust kasutamata.

Samuti on hüppenööriga hüppamine oluline osa jalgade tervisest, millele korduvad maandumised ja tagasi üles põrkamised kaasa aitavad (seda muidugi mõõduka koormusega, mis tähendab, et kui varem pole hüpanud, siis peaks alustama vähehaaval). Loomulikult arendavad erinevad hüpped ka koordinatsiooni ja kehatunnetust.

Kätel tehtavad sillas ümberjooksud on taas üks harjutustest, kus pane külmikule rekorditeleht valmis ning jälgi, kuidas suudad korduste arvu kasvatada. Kui kordusi on piisavalt, võid hakata juba tegema ka kiirus peale.

 

Toimetaja: Liisi Alamaa

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: