Englase treeningvideo: küünarvartel seis ja kiire õhupall ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Küünarvartel seis
Küünarvartel seis Autor/allikas: Spordiklubi Englas

Spordiklubi Englas avaldab igal tööpäeval õppevideo kahest harjutusest lastele, noortele ja ka suurtele koroonaviiruse perioodil tegutsemiseks. Täna on kavas küünarvartel seis ja kiire õhupall.

Küünarvartel seis vajab arvatavasti natuke nokitsemist enne, kui tasakaalu paika saate. Kuna vundament on väike (võrreldes näiteks peapealseisuga), on ka eksimisruum väiksem.

Kui tasakaal paigas, võite hakata jalgu ja keha õhus vähehaaval liigutama, et näha, kui suure asendist väljamineku puhul suudate tasakaalu päästa ja algasendisse tagasi tulla.

Õhupall pakub mõnusat vaheldust ja on meelelahutuslik vahend lastele erinevate kiirus- ja koordinatsiooniharjutuste jaoks. Põrgata õhupalli käe (või mõne muu kehaosaga) õhku ja lisa põrgatuste vahele erinevaid harjutusi.

Harjutus tuleb sooritada nii kiirelt ja täpselt, et õhupall vahepeal maha ei kukuks. Meie valisime harjutuseks vabavõitluses ja maadluses olulise tehnika - mahaviimiskaitse - kaitsetehnika olukorraks, kus vastane tuleb sul kätega jalgadest kinni haarama ja sind pikali panema.

Toimetaja: Siim Boikov

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: