Rattavõistluse seksistlik reklaam põhjustas pahameelt
Belgia ühepäevasõidu E3 Harelbeke reklaami peetakse seksistlikuks ning see on pälvinud paljude pahameele.
Reklaamil on naisterahvas, kelle seelikusaba on üles tõstetud ning ratturi käsi valmistab naist näpistama. Sellega viidatakse Slovakkia ratturi Peter Sagani käitumisele 2013. aastal, kui ta Flandria velotuuril poodiumitüdrukut istmikust näpistas.
This is how UCI WorldTour race E3 Harelbeke are advertising their bike race. Absolutely pathetic (H/T @SophieSmith86) pic.twitter.com/SxJ3YUrkUe
— Adam Tranter (@adamtranter) February 23, 2015
Korraldajate reklaamistrateegia on aga internetis pahameeletormi vallandanud, leitakse, et reklaam on misogüüniline ja häbistav.
Plakatil olev tekst „Wie knijpt ze in Harelbeke” on tõlkes „Kes pigistab neid Harelbekes?”
Belgia ühepäevasõit on varemgi riskantseid reklaame teinud, 2011. aastal oli plakatil Playboy modell Gaëlle Garcia Diaz, kes lamas alasti murul ning tema seljale olid joonistatud jalgratturid.
Toimetaja: Maarja Värv