Ketaspidurite omaksvõtt maanteeratturite seas kulgeb visalt
Rahvusvaheline jalgrattaliit (UCI) ja maailma sporditarvete tööstuse föderatsioon (WFSGI) leppisid aasta alguses kokku, et profiklubid võivad tänavu augustis ja septembris testimise eesmärgil võistlustel ketaspidureid kasutada.
Kuigi ketaspidurid peaksid oluliselt parandama pidurdamise kvaliteeti, pole tipptiimid uuendusest veel väga huvitatud. Näiteks BMC, Orica-GreenEdge, Giant-Alpecin, Lotto-Soudal, Movistar ja Astana teatasid, et neil pole kavas tänavu ketaspidureid testida, vahendab Spordipartner.
Kuigi enamik kui mitte kõik tuntumad rattatootjad on ketaspidurid (näiteks mägirattas ja cyclocrossis kasutatakse neid aastaid) kasutusele võtnud, pole see tipptasemel maanteesõidus nii lihtne. World Touri tasemel on sõiduvahendid igale sportlasele personaalselt valmistatud ning ketaspidurite lisamine võib muuta rataste geomeetriat muuta.
Toimetaja: Siim Boikov