Temposõidu karikasarja punktisüsteem muutub
Filter temposõidu karikasarja kaheksas hooaeg pakub osalejatele mõningaid uuendusi. Üheks suuremaks muudatuseks, mis puudutab eelkõige tõsiseid harrastajaid, on punktisüsteemi korrigeerimine.
Senine variant, kus kõik sarja etapid andsid võrdselt punkte, asendub veidi keerukama, kuid selle eest ausama punktisüsteemiga. Paarissõidu etappidelt esikümnele antavad preemiapunktid vähenevad, mistõttu Jüris toimuvate etappide osatähtsus hooaja koondarvestuse kujunemisel kahaneb. Samas väärtustatakse kõrgemalt Filter temposõidu karikasarja ja Läti Filter Velokaussi ühise finaali osatähtsust – seal jagatavad põhipunktid on 100 võrra suuremad kui tavaetappidel.
"Kui eelmisel aastal läksid arvesse viis paremat tulemust kuuest, siis tänavu arvestatakse koondarvestuses viit paremat tulemust seitsmest," lisas peakorraldaja Mihkel Reile.
Sarjale omaselt vahetub igal hooajal üks võistlustrass – tänavu asendub Tabasalu etapp Kiili omaga. Tegemist on äärmiselt atraktiivse rajaga, kuna edasi-tagasi sõitmise asemel võisteldakse ringil ning aeglase tagasipöörde puudumine võimaldab arendada kõrget keskmist kiirust. Lisaks on Kiili rada tunduvalt väiksema liikluskoormusega ehk ratturitele turvalisem.
Jüri 25 km pikkune paarissõidurada jääb küll valdavas enamuses samaks, kuid stardi- ja finišipaik kolib Rae vallamaja eest Laste tänavale Võsukese lasteaia ette. Seal on võistluslinnaku püstitamiseks paremad tingimused, avaramad parkimisvõimalused ja väiksem liikluskoormus.
"Kiili rajal sõidetakse ka tänavused Eesti meistrivõistlused grupisõidus ja Jüri trassil eraldistardis. Seega on Filter temposõidu karikasarja etapid tippsportlastele ka heaks Eesti meistrivõistluste testiks," märkis Reile.
Toimetaja: Siim Boikov