Korjus: autospordis sulle keegi õlale ei koputa, et tule sõitma ({{commentsTotal}})

Pärast aastast pausi ringrajaauto rooli istunud Kevin Korjus lõpetas Renault Sport Trophy sarja PRO-arvestuses teises kohaga. Kesk-Euroopa kuuel ringrajal toimunud võistlustel tõusis Korjus poodumi kõrgeimale astemele ühel korral.

PRO-arvestuse võitjale oli Renault auhinnaks välja pannud testisõidu maailma kiireimas kereautode sarjas Super GT. Korjusest jäi see 45 punkti kaugusele ning paljus segasid teda hooaja jooksul Renault R.S. 01 tehnilised vead. Üldvõidu noppis hollandlane Pieter Schothorst, keda käis hooaja lõpus võistlustel aitamas ka vend Steijn. "Pigem vend tuli talle appi, et kui läheb tihedaks või kui on vaja kedagi rammida," ütles Korjus Vikerraadiole ja iseloomustas sarja. "Auto oli ülikiire ning sellega oli hea sõita, kuid masinal olid tihti käigukasti probleemid. Tehnilisi muresid oli palju, sest auto pidevalt lagunes."

Kahjuks Korjusel uuel aastal võimalust sarja üldvõitu püüda pole, sest sellisel kujul läheb sari Renault soovil hingusele. Renault R.S. 01 võistlusauto on lihtsalt liiga kiire ja ei mahu üldlevinud kategooriate tehniliste tingimuste alla. "Euroopas on kõige populaarsemad GT3-sarjad, kuid sinna kategooriasse Renault ei mahu," nentis Korjus. "Aga juba tänavu oli võimalik autot sättida GT3-le vastavatele tingimustele, kuid siiski ei saanud kõike teha ning seetõttu ta kõikidesse GT3 sarjadesse ei mahtunud. Üksinda sari ka nii mainekaks ei muutunud, kui Renault lootis ja seetõttu lõpetatigi ära."

Lisaks aktiivsele võidusõidule tegutses Kevin Korjus tänavu veel mitmel rindel. Tema põhitööks oli võistlusinseneri ja sõiduõpetaja amet kahes vormel-4 sarjas. Mõlemad lõppesid edukalt, sest meistriks tulid tema hoolealused nii Hispaania kui Põhja-Euroopa vormel-4 sarjades. Korjuse enda tulevik võidusõitjana on lahtine, kuid ta tõdeb, et kirg sportlasena jätkata on olemas. Samas võimalused sõitmiseks tuleb ise leida, keegi õlale koputama ei tule. "See aasta oli mul võidusõitjana tagasitulek. Vaatasin, kas olen võimeline veel konkurentsis püsima," lausus Korjus. "Kui kõik asjad kokku panna, siis hooaeg läks päris hästi. Põhja-Euroopa ja Hispaania sarjas minu sõitja võitis ning ise jäin teiseks. Tahaksin ka järgmisel aastal sõita, kuid teine asi on see, kas leiab endale hea koha. Ise tuleb tööd teha, sest autospordis ei koputa sulle keegi õlale ja ei ütle, et tule sõitma."

Toimetaja: Ivo Dobkevitsch



Karel Tammjärv üllatas Davosi vabatehnikasõidus 13. kohaga

Karel Tammjärv 13. kohast: see on uus tase

tõstmise mm
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: