Martin Rump võidutses Hiina GT sarja viiendal ja kuuendal etapil ({{commentsTotal}})

Martin Rump (vasakul)
Martin Rump (vasakul) Autor/allikas: China GT

Hiljuti sai Martin Rump kutse osaleda lisaks Audi R8 LMS Cup´ile ja Blancpain Asia GT´le ka Hiina GT sarjas. Tegu on formaadilt sarnase võidusõiduga kui Blancpain, kus osalevad mitmed autotootjad ning ühetunnise võistlussõidu jooksul jagavad autot professionaal- ja amatöörsõitja.

Möödunud nädalavahetusel, kui Zhuhai International ringrajal toimusid Hiina GT 5. ja 6 etapp, saatis Eesti-Hiina ekipaaži taas edu. 

Vabatreeningutel head hoogu näidanud Rumpi Audi R8 LMS GT3 oli sunnitud esimest võidusõitu alustama viimasest reast, kuna sõidupartner Wang Liang ei osalenud kvalifikatsioonis. Kohustuslikule boksipeatusele tulles andis hiinlane auto üle 9. kohal. Teistest maas, sõitis Rump kiiremaid ringiaegu ning püüdis peagi eespool liikunud peagrupi kinni ning asus ükshaaval kohti noppima. Sõidu lõpuosas kutsuti Rumpi tiimikaaslase Audi avarii tõttu rajale turvaauto. Rump oli sel hetkel kolmas ning sõita jäi kaks ringi. Rump tõusis veel ühe koha ja lõpetas teisena. Sõiduvõit läks Phoenix Asia tiimi Au/Lee Audile, vahe eestlasega 0,451 sekundit.

Teise võistlussõitu startis Wang/Rump 8. kohalt. Samale kohale jäädes tuli Wang ka boksi, et anda auto üle Rumpile. Vahe eessõitjatega oli suur - kaotust liidrile üle 50 sekundi. Rump tõusis kuuendaks, misjärel kutsuti rajale turvaauto. Restardi järel toimus äge võitlus neljandaks tõusnud Rumpi Audi R8, uusmeremaallase Van Der Drifti ja austerlase Raggingeri Porsche 911 ning korealasse Kimi Bentley Continentali vahel, mille käigus pidevalt kohti vahetati. Kaks ringi enne lõppu haaras eestlane liidripositsiooni, võites finišis 2,5 sekundiga Raggingeri.

Sõiduvõit oli Rumpi jaoks China GT sarjas juba teine, kusjuures neljast osavõetud võidusõidust on eestlane lõpetanud poodiumil kõik neli.

Martin Rump: “Võimas. Suurest "eduballastist" ja seega raskemast ja pisut aeglasemast autost sõltumata säilis meil kiirus. Mõlemas sõidus pidin oma 35-minuti jooksul sisuliselt tagant esikümne piirimailt tulema hakkama. Hea seadega pigistasime välja Audi R8 potentsiaali ja see võimaldas mul läbi paljude möödasõitude tagasi poodiumile sõita. Nüüdseks neli poodiumit ja kaks võitu neljast sõidust on väga tugev näitaja. Ootan huviga Shanghaid.“

Järgmine China GT etapp leiab aset koos Audi R8 LMS Cupiga Shanghai F1 ringrajal 8.-10. septembrini. Martin Rump on tagasi autos juba 18.-20. augustil Jaapanis Fuji ringrajal, kui toimub Blancpain GT Asia 7. ja 8. etapp.

Toimetaja: Ivo Dobkevitsch



tallinna mõõk
Eesti epeenaiskond

Erika Kirpu naiskonna 5. kohast: hooaja alguse kohta päris hea tulemus

Eesti epeenaiskond lõpetas tänavuse koduse Tallinna Mõõga turniiri viienda kohaga, kui veerandfinaalis jäädi alla Saksamaale, kuid seejärel suudeti Ukrainat ja Venemaad kohamatšides võita. Ilma tavapärase ankrunaise Irina Embrichita võistelnud naiskond jäi ühiselt tulemusega rahule.

Vincenzo Nibali

Nibali püstitas ränkraskel võistlusel rekordi

Kahekordne Giro d’Italia ja ühekordne Tour de France’i võitja Vincenzo Nibali pälvis esikoha ühepäevasõidul Taiwan KOM Challenge. Bahrain-Merida ratturi aeg 3:19.54 tähistab võistluse rekordit.

Nibali võitis Il Lombardia, Taaramäe 70.

Räim ja Lauk katkestasid Itaalia ühepäevasõidu

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: