Adidas tegi Bostoni maratonil tõelise turundusprohmaka ({{commentsTotal}})

Bostoni maraton
Bostoni maraton Autor/allikas: Reuters/Scanpix

Bostoni maratoni peasponsor Adidas tekitas üleeile võistluse lõpetajate seas äärmiselt ebaõnnestunud sõnastusega e-posti saates soovitule vastupidise reaktsiooni.

Firma soovis õnnitleda maratoonareid ning kutsuda neid maratoni riietust ostma, saates päev peale võistlust jooksjatele teate, mille sõnastus oli: "Congrats, you survived the Boston Marathon! You’ve conquered Boston. Share your race day experience and shop official gear."

Sõna "survive" omab küll inglise keeles mõnevõrra rohkem tähendusi kui "ellu jääma", kuid jooksjad mõistsid ilmselgetel põhjustel antud sõna just sedasi, vahendab Marathon100.com.

Paljudel on veel meeles 2013. aasta Bostoni maraton, kus toimunud plahvatustes hukkus kolm inimest ja veel 260 sai viga.

Adidas vabandas hiljem jooksjate ees.

Toimetaja: Siim Boikov



kaia kanepi elulooraamat
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: